مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-29دانش

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان مشاور وزیر علوم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، در حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری علی خیرالدین عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان به عنوان مشاور وزیر علوم در امور علمی، - توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم یاد آور می شود؛ علی خیرالدین مرداد ماه امسال به عنوان عضو هیات علمی نمونه کشور بر اساس ارزیابی های وزارت علوم انتخاب شد.

گفتنی است؛ علی خیرالدین از اساتید برجسته دانشگاه سمنان و تنها استاد ممتاز استان سمنان است که، بیش از 40 سال سابقه تدریس در آموزش عالی را داراست.

وی دارای بیش از 20 دانش آموخته دکتری تخصصی، و ده ها دانش آموخته کارشناسی ارشد پس از ارتقاء به مرتبه استادی است و در مجموع دارای بیش از 12 کتاب تألیفی، بیش از 500 مقاله ISI و علمی -پژوهشی و چندین طرح بین المللی و ملی و ثبت اختراع است.

انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر سازمان نظام مهندسی کشور، رییس نمونه دانشگاه های سراسر کشور، مؤلف کتاب برگزیده استان، سخنران کلیدی در بیش از 15 کنفرانس ملی و بین المللی، سوابق اجرایی درخشان، عضویت در مجامع علمی بین المللی و کمیته ها و قطب های علمی از دیگر افتخارات درخشان دکتر علی خیرالدین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان مشاور وزیر علوم شد

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان مشاور وزیر علوم شد