مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-29پزشكي

جزییات اجرای قرنطینه هوشمند در کشور/ ضرر 7 تریلیونی لاک داون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید سوری در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: حدود 18 ماه از اپیدمی کووید 19 در کشور می گذرد، بیماری نو پدیدی که در ابتدا همه دنیای اطلاعات درستی از آن نداشتند، - استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: زیرساخت های لازم برای رصد هوشمند در کشور وجود دارد و می توان با رصد هوشمند بیماری کرونا را بهتر کنترل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید سوری در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: حدود 18 ماه از اپیدمی کووید 19 در کشور می گذرد، بیماری نو پدیدی که در ابتدا همه دنیای اطلاعات درستی از آن نداشتند، طبیعتاً آزمون و خطا در خیلی از مداخلات چه پیشگیرانه و چه درمان وجود داشت، ولی برخی از کشور ها در این مدت توانستند با استفاده از روش هایی، موفق تر عمل کنند و بار ناشی از اپیدمی را به حداقل برسانند.

وی گفت: از جمله رفتار ها و مداخلاتی که انجام شد رویکرد هوشمندانه بود که در پیشگیری از اپیدمی کووید 19 در بسیاری از کشور ها مؤثر بود.

سوری افزود: از ابتدای شروع کرونا می توانستیم قرنطینه مستقیم را انجام دهیم، اما با فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور، این امکان وجود ندارد و باید به صورت هوشمند انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای قرنطینه هوشمند در کشور/ ضرر 7 تریلیونی لاک داون

جزییات اجرای قرنطینه هوشمند در کشور/ ضرر 7 تریلیونی لاک داون