مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:002021-09-29حوادث

دستگیری شکارچیان متواری در پارک ملی گلستان


رییس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری شکارچیانی که اواخر اردیبهشت ماه سال جاری با محیط بانان پارک ملی گلستان درگیر و متواری شده بودند، خبرداد.

- ایسنا/گلستان رییس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری شکارچیانی که اواخر اردیبهشت ماه سال جاری با محیط بانان پارک ملی گلستان درگیر و متواری شده بودند، خبرداد.

سرهنگ مجتبی مروتی در خصوص این خبر گفت: ظهر 22 شهریورماه سال جاری در منطقه پودینه علی پارک ملی گلستان یک گروه شکارچی غیرمجاز با محیط بانان این پارک وارد درگیری مسلحانه شدند.

وی افزود: بر اثر این درگیری که با تیراندازی متقابل شکارچیان و محیط بانان پارک همراه بود یک نفر از شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت و تعدادی شکارچی نیز متواری شدند.

رییس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: از شکارچیان یک رأس مرال شکار شده کشف شده بود و بلافاصله موضوع به پلیس و دستگاه قضایی گزارش شد و تلاش برای شناسایی شکارچیان غیرمجاز آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس گلستان، مروتی بیان کرد: پس از تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی گلستان برای شناسایی این شکارچیان غیرمجاز، در نهایت سه نفر از این افراد که در کوه های اطراف شهرستان گالیکش مخفی شده بودند ساعتی پیش دستگیر شده و در حال انتقال به پلیس آگاهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان متواری در پارک ملی گلستان

دستگیری شکارچیان متواری در پارک ملی گلستان