مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 20:152021-09-28اجتماعي

آمادگی پایانه های مرزی خوزستان برای جابه جایی زائران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آمادگی پایانه های مرزی خوزستان برای جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آمادگی پایانه های مرزی خوزستان برای جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا امروز، 6 مهرماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین، مرزهای زمینی کشور برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) بسته اعلام شده بود و سفر به عتبات تنها از طریق مرزهای هوایی انجام می شد اما در دو روز گذشته مرزهای بین المللی شلمچه و چذابه به روی زائران بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای غیر رسمی اعلام شده حدود 250 تا 300 هزار نفر از این دو مرز به سمت عتبات عبور کردند، افزود: پیش از اعلام باز بودن مرزهای زمینی خوزستان، این اداره کل تمهیدات لازم برای آماده سازی سالن های مسافربری، سایبان ها، تأمین آب آشامیدنی سالم و سرویس های بهداشتی کافی را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: با توجه به پیش بینی بازگشت زمینی تعداد قابل توجهی از زائران از مرزهای شلمچه و چذابه، تعداد 400 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پایانه های مرزی خوزستان برای جابه جایی زائران

آمادگی پایانه های مرزی خوزستان برای جابه جایی زائران