مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 19:252021-09-28بين الملل

رایزنی ایران و روسیه درباره همکاری های هسته ای


محمد اسلامی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و آلکسی لیخاچف، رییس شرکت دولتی روس اتم عصر سه شنبه در مورد توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز گفت وگو و رایزنی کردند.

- در دیدار رییس سازمان انرژی اتمی ایران و رییس شرکت دولتی روس اتم در مسکو، دو طرف با اشاره به روابط راهبردی ایران و روسیه در حوزه های مختلف، بر تلاش خود برای توسعه همکاری های دو کشور در باره انرژی صلح آمیز هسته ای تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمد اسلامی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و آلکسی لیخاچف، رییس شرکت دولتی روس اتم عصر سه شنبه در مورد توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز گفت وگو و رایزنی کردند.

این دو مقام بلندپایه ایرانی و روسی در دیدار امروز خود که با شرکت کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه انجام گرفت، در مورد موضوعات مورد علاقه دو طرف در عرصه انرژی هسته ای رایزنی کردند.

در این نشست دو طرف با تاکید بر اینکه ایران و روسیه روابط راهبردی و درباره مسائل گوناگون همکاری دارند اعلام کردند که تلاش دارند همکاری های دو کشور در باره انرژی صلح امیز هسته ای را نیز با سرعت بالاتری دنبال کنند.

محمد اسلامی و آلکسی لیخاچف همچنین در خصوص آخرین تحولات و همکاری های سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت دولتی روس اتم تبادل نظر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران و روسیه درباره همکاری های هسته ای

رایزنی ایران و روسیه درباره همکاری های هسته ای