مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 19:052021-09-28حوادث

دستگیری اعضای باند شکارغیرمجاز توسط پلیس آگاهی گلستان


اعضای باند شکار غیرمجاز که روزهای گذشته در پارک ملی گلستان با محیط بانان درگیری مسلحانه داشتند در اقدام غافلگیرانه و عملیات ضربتی پلیس آگاهی گلستان در کوه های شهرستان گالیکش دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ظهر 22 شهریور ماه سال جاری در منطقه پودینه علی پارک ملی گلستان یک گروه شکارچی غیرمجاز با محیط بانان این پارک وارد درگیری مسلحانه شدند.

بر اثر این درگیری که با تیراندازی متقابل شکارچیان و محیط بانان پارک همراه بود یک نفر از شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت و تعدادی شکارچی نیز متواری شدند.

از شکارچیان یک راس مرال شکار شده کشف شده بود و بلافاصله موضوع به پلیس و دستگاه قضایی گزارش شد و تلاش برای شناسایی شکارچیان غیرمجاز آغاز شد.

پس از تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی گلستان برای شناسایی این شکارچیان غیرمجاز، در نهایت سه نفر از این افراد که در کوه های اطراف شهرستان گالیکش مخفی شده بودند ساعتی پیش دستگیر شده و در حال انتقال به پلیس آگاهی هستند.

مجتبی مروتی رییس پلیس آگاهی گلستان در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان این خبر را دستگیر و اعلام جزییات این پرونده را منوط به تکمیل پرونده، بازسازی صحنه و تحقیقات بیشتر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند شکارغیرمجاز توسط پلیس آگاهی گلستان

دستگیری اعضای باند شکارغیرمجاز توسط پلیس آگاهی گلستان