مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:502021-09-28بين الملل

حمایت حزب کارگر انگلیس از تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب «جنایت آپارتاید»


در کنفرانس سالانه حزب کارگر انگلیس، اعضای این حزب با اذعان به این که رژیم صهیونیستی سیستم آپارتاید را علیه فلسطینیان اجرا کرده، خواستار پایان تجارت تسلیحاتی انگلیس با اسراییل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  کِر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس روز دوشنبه در کنفرانس حزبی خود با یک روز فاجعه بار روبرو شد، زیرا نمایندگان حاضر در کنفرانس سالانه این حزب در برایتون، طرحی جسورانه در خصوص فلسطین را پیش بردند و یکی از اعضای کابینه سایه با بیانیه ای خشمگینانه در محکومیت رهبری استارمر استعفا کرد.

در کنفرانس حزب کارگر با اکثریت قاطع به طرحی رای داده شد که از این حزب خواست تا از تحریم ها علیه اسراییل به دلیل اقدامات غیرقانونی اش تحت قوانین بین المللی حمایت کند، تجارت اسلحه انگلیس با رژیم صهیونیستی و تجارت با شهرک های غیرقانونی در سرزمین های اشغالی فلسطین را متوقف کند.

به نوشته وبگاه خبری میدل ایست آی ، این رای برای استارمر مایه شرمساری بود که از زمان جانشینی جرمی کوربین مسئله فلسطین را کم اهمیت جلوه داده است.

اندی مک دونالد معاون وزیر اشتغال در سایه در خصوص استعفای خود در طول کنفرانس گفت که استارمر تعهدات خود هنگام انتخاب به عنوان رهبر حزب برای متحد کردن آن پیرامون سیاست های سوسیالیستی را شکسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت حزب کارگر انگلیس از تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب «جنایت آپارتاید»

حمایت حزب کارگر انگلیس از تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب «جنایت آپارتاید»