مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-28اجتماعي

شمیم خدمت در هفته دفاع مقدس/ افتتاح کارگاه خیاطی زنان بی سرپرست در مینودشت


رییس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت از افتتاح کارگاه خیاطی زنان بی سرپرست در شهرستان مینودشت در قالب طرح شمیم خدمت خبرداد.

- ایسنا/گلستان رییس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت از افتتاح کارگاه خیاطی زنان بی سرپرست در شهرستان مینودشت در قالب طرح شمیم خدمت خبرداد.

جعفر ذوبی سرابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح شمیم خدمت به عنوان طرحی عملیاتی و با هدف ارائه خدمت مستقیم به مردم و بسترسازی برای رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی در شهرستان های مینودشت و گالیکش همزمان با سایر شهرستان ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تلاش کرده ایم بقاع متبرکه و مساجد را از محلی صرفاً برای عبادت و انجام مناسک به مکانی برای ساختن جامعه ای مترقی تبدیل کنیم، افزود: هدف غایی ما این است که بقاع متبرکه و مساجد به عنوان خانه امید مردم به مرجعی برای حل مشکلات و توأمان رشد و توسعه شهر تبدیل شوند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت با تأکید بر اینکه کارآفرینی و ایجاد اشتغال یکی از محورهای مهم طرح شمیم خدمت در مساجد و بقاع متبرکه است، خاطرنشان کرد: این طرح در مسجد جامع مینودشت با شعار میثاق با شهدا در حال اجراست که در این مرحله راه اندازی کارگاه خیاطی در دستور کار متولیان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم خدمت در هفته دفاع مقدس/ افتتاح کارگاه خیاطی زنان بی سرپرست در مینودشت

شمیم خدمت در هفته دفاع مقدس/ افتتاح کارگاه خیاطی زنان بی سرپرست در مینودشت