مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-28اجتماعي

راهداری فارس آماده انتقال زائران اربعین است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به اهمیت بازگشت ایمن مسافران زائران اربعین حسینی (ع)، بر آمادگی کامل و استفاده حداکثری از ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر برای بازگرداندن زائران خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به اهمیت بازگشت ایمن مسافران زائران اربعین حسینی (ع)، بر آمادگی کامل و استفاده حداکثری از ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر برای بازگرداندن زائران خبر داد.

علیرضا سیاهپور سه شنبه 6 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: تکریم و خدمت رسانی به زائران تکلیفی شرعی است و باید از توانمندی ناوگان و نیروی انسانی موجود در استان بهره گیری حداکثری به عمل آید.

او اظهار کزد: با توجه به بازگشت تعدادی از زائران از مرزهای زمینی، همه شرکت های حمل و نقل مسافر در تأمین ناوگان مورد نیاز بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده باید هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم را انجام داده و بر اجرای مطلوب روند جابجایی و بازگشت زائران اعزامی به کشور عراق به مقصد، نظارت مستمر داشته باشند.

سیاهپور با اشاره به اینکه رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی جلوگیری از شروع کرونا نیز الزامی است، خاطرنشان کرد: با بکارگیری توانمندی موجود در استان و حضور نیروهای انسانی و کارشناسان در پایانه های مسافربری، جابجایی مطلوب و ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری فارس آماده انتقال زائران اربعین است

راهداری فارس آماده انتقال زائران اربعین است