مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-28سياسي

آب درودزن به تنهایی پاسخگوی نیاز شیراز نیست


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه شیراز در سال 160میلیون لیتر مکعب آب نیاز دارد که تنها 30میلیون لیتر آن از سد درودزن تامین می شود، - ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه شیراز در سال 160میلیون لیتر مکعب آب نیاز دارد که تنها 30میلیون لیتر آن از سد درودزن تامین می شود، گفت: اگر خط دوم نیز به بهره برداری برسد 60میلیون لیتر دیگر اضافه خواهد شد که باز هم پاسخگوی نیازها نیست.

ابراهیم عزیزی سه شنبه 6 مهرماه در جمع عشایر شهرک گلستان شیراز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عشایر، به اقدامات انجام شده در مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: با توجه به نیازهای استان، از همان ابتدا به سمت تغییر دادن نگاه مسئولان به فارس حرکت کردیم، چرا که از سالیان گذشته به اشتباه، طرز تلقی آنها برخوردار بودن استان بوده است.

او افزود: هر زمان بحث توزیع بودجه و پشتیبانی دولت از فارس مطرح می شد، نگاه دولتی ها این بود که فارس هیچ مشکلی ندارد که همین نگاه مشکلات متعددی را ایجاد کرده بود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: ما تلاش کردیم در نخستین اقدام این نگاه را تغییر دهیم و به مرکز نشینا نشان دهیم که فارس محرومیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد که همین راهبرد در بودجه 1400به خوبی خود را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب درودزن به تنهایی پاسخگوی نیاز شیراز نیست

آب درودزن به تنهایی پاسخگوی نیاز شیراز نیست