مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-28اجتماعي

اعزام ناوگان مسافری استان مرکزی به پایانه مرزی مهران و شلمچه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اعزام ناوگان حمل و نقل مسافری این استان به پایانه های مرزی مهران و شلمچه به منظور تسریع و تسهیل در جابجایی زائرین اربعین خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اعزام ناوگان حمل و نقل مسافری این استان به پایانه های مرزی مهران و شلمچه به منظور تسریع و تسهیل در جابجایی زائرین اربعین خبر داد.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به برنامه ها و تدابیر اندیشیده شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای مدیریت سفر اربعین، 60 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائرین کربلای معلی به پایانه های مرزی مهران و شلمچه اعزام شده است.

وی تصریح کرد: 30 دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران و 30 دستگاه دیگر به پایانه مرزی شلمچه اعزام شده است تا بر اساس اولویت های ستاد اربعین، جابجایی زائرین به اقصی نقاط کشور در سریعترین زمان ممکن حاصل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریخ کرد: برای ارائه خدمات مطلوب و نظارت بر فعالیت ناوگان اعزامی از سوی استان مرکزی، گروهی از کارکنان این اداره کل در قالب تیم اجرایی به سرپرستی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام ناوگان مسافری استان مرکزی به پایانه مرزی مهران و شلمچه

اعزام ناوگان مسافری استان مرکزی به پایانه مرزی مهران و شلمچه