مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-28سياسي

ایجاد اشتغال برای 2000 نفر با توسعه معدن مس انجرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر تخصصی این  معاونت و با حضور فرمانده سپاه شهرستان اهر، اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال و کارآفرینی این مجتمع با بهره گیری از پرسنل جوان متخصص و فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر کشور و باهمت جهادی توانسته است گام های علمی وعملی در بخش تولید همچنین اشتغال جوانان منطقه بردارد به طوریکه بیش از 98 درصد پرسنل این مجموعه را جوانان بومی شهرستان و روستاهای همجوار تشکیل می دهند.

  وی افزود: هم اکنون علاوه بر اهتمام جدی بر توسعه اکتشافات معدن، کارخانه کنسانتره مس نیز  با ظرفیت 30 هزار تن به صورت شبانه روزی در حالت فعالیت می باشد.

این مقام مسوول گفت: برای افزایش به جلسه مشترک اعضای هیات مدیره شرکت با اعضای محترم شورای تامین شهرستان تشکیل شده که مقرر گردیده مراحل جذب با حضور نمایندگان منتخب فرمانداری، نماینده اداره کار و تعاون شهرستان، شرکت و سایر ارگان های متولی و با رعایت آیین نامه استخدامی شرکت انجام می پذیرد.

  وی همچنین  از خرید بیش از 50 دستگاه ماشین آلات معدنی علاوه بر ماشین آلات موجود فعلی برای گسترش و توسعه فعالیت های معدنی خبر داد و اضافه کرد: با تحویل این ماشین آلات سنگین معدنی زمینه برای اشتغال بیش از دویست و پنجاه نفر جدید نیز فراهم خواهد گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 2000 نفر با توسعه معدن مس انجرد

ایجاد اشتغال برای 2000 نفر با توسعه معدن مس انجرد