مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-28پزشكي

طارمی ها چهار هفته اخیر را بدون فوتی کرونایی سپری کرده اند


مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: نزدیک به 26 هزار نفر از افراد بالای 18 سال در این شهرستان واکسن خود را دریافت کرده اند.

- ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: نزدیک به 26 هزار نفر از افراد بالای 18 سال در این شهرستان واکسن خود را دریافت کرده اند.

ارشد بهرامی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان در طارم، اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون دانش آموزان نیز در این شهرستان انجام می شود و دانش آموزان بالای 15 سال طارمی می توانند برای دریافت واکسن خود به مراکز واکسیناسیون در این منطقه مراجعه کنند.

وی افزود: به توصیه وزارت بهداشت برای دانش آموزان واکسن سینوفارم تزریق می شود ولی با توجه به موجود بودن واکسن های برکت، سینوفارم و آسترازنکا در طارم، سایر افراد بالای 18 سال به انتخاب خود می توانند یکی از این واکسن ها را دریافت کنند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 26 هزار نفر بالای 18 سال در این شهرستان واکسن خود را دریافت کرده اند، تصریح کرد: در رابطه با تامین واکسن در طارم مشکلی نداریم و حتی می توانیم روزانه برای بیش از 2000 نفر نیز واکسن تزریق کنیم و اگر مردم این شهرستان همکاری کنند، طی 10 روز آینده واکسیناسیون برای افراد بالای 15 سال در طارم تمام شده و همه این افراد حداقل دُز اول واکسن خود را دریافت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی ها چهار هفته اخیر را بدون فوتی کرونایی سپری کرده اند

طارمی ها چهار هفته اخیر را بدون فوتی کرونایی سپری کرده اند