مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-28اجتماعي

هوا به تدریج در نوار شمالی کشور پاییزی می شود


با توجه به هجوم هوای به نسبت سرد، دمای هوا از جمعه تا اوایل هفته آینده در شمال شرق کشور از فردا تا اوایل هفته آینده دمای هوا به تدریج در نوار شمالی کشور به طور محسوسی کاهش می یابد.

- ، امروز در مناطقی از گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود، اظهار کرد: بارش در این مناطق طی فردا و پنجشنبه تشدید خواهد شد.

گستره بارش جمعه و شنبه علاوه بر این مناطق، استان های مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی را نیز فرا می گیرد همچنین چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و پنجشنبه و جمعه در شمال آذربایجان غربی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می دهد همچنین از بعدازظهر پنجشنبه و طی روزهای جمعه و شنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد دریای خزر مواج خواهد بود.

از فردا تا اوایل هفته آینده دمای هوا به تدریج در نوار شمالی کشور به طور محسوسی کاهش می یابد به ویژه با توجه به هجوم هوای به نسبت سرد، دمای هوا از جمعه تا اوایل هفته آینده در شمال شرق کشور بین 7 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک در نوار شرقی طی دو روز آینده ادامه دارد، جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک رخ می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوا به تدریج در نوار شمالی کشور پاییزی می شود

هوا به تدریج در نوار شمالی کشور پاییزی می شود