مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-28سياسي

شناورهای صید ترال به نفع دولت ضبط خواهد شد


رییس کل دادگستری هرمزگان در مأموریتی به رییس دادگستری قشم برای حفاظت از سواحل دریا، تأکید کرد: شناور های صید ترال به نفع دولت ضبط خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی با بیان اینکه صید ترال باعث تخریب محیط زیست دریا می شود که باید با آن به شدت برخورد کرد، گفت: دریا موهبتی الهی است که امروز در اختیار ما قرار دارد و باید از آن به عنوان امانتی برای آیندگان مراقبت نماییم و این امر مستلزم قاطعیت در حفاظت از زیستگاه های آبزیان و برخورد جدی با متخلفین است.

وی همچنین یادآور شد: برای مقابله با صید ترال به همه روسای دادگستری و دادستان های استان دستور داده شده است تا بر اساس قانون، شناور ها و کلیه تجهیزاتی که در این خصوص مورد استفاده قرار می گیرد به نفع دولت ضبط شود.

صالحی با اشاره به آسیب های قاچاق افزود: قاچاق دام مولد در قشم خسارت جبران ناپذیری است که جلوگیری از آن به همکاری همدلانه همه مسوولان نیازمند است.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: برخورد با قاچاق سازمان یافته باید در اولویت قرار گیرد و سرشاخه های این امر شناسایی و دستگیر شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه قاچاق با انگیزه مالی انجام می شود باید به قاچاقچیان ضربه مالی وارد شود تا انگیزه هایشان از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای صید ترال به نفع دولت ضبط خواهد شد

شناورهای صید ترال به نفع دولت ضبط خواهد شد