مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-28سياسي

منطقه آزاد اروند هیئت مدیره ندارد


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد اروند اکنون هیئت مدیره ندارد و حتی از پس هزینه جاری همچون هزینه برق خود نیز بر نمی آید.

- ، سید محمد مولوی دوشنبه شب در آیین اجرای تفاهم نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی در سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: منطقه آزاد اروند به عهد خود به مردم وفا نکردند و آنها که بر ثروت این سازمان دست داشتند باید بیایند با شاخص مشخص کنند که چه اقدامی را انجام داده و چه خدماتی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: منطقه آزاد اروند اکنون هیئت مدیره ندارد و حتی از پس هزینه جاری همچون هزینه برق خود نیز بر نمی آید.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، خواستار ساماندهی و یکپارچگی مدیریت در منطقه آزاد اروند شد و بیان کرد: این منطقه همه چیز دارد ولی همچنان در فقر و فلاکت غرق است.

وی به وضعیت فعلی این منطقه اشاره کرد و گفت: نقطه به نقطه منطقه آزاد اروند با خون شهدا آذین شده ولی مورد توجه نیست، معنی دفاع مقدس از خانواده شهدا نشأت می گیرد ولی این خانواده ها هم در منطقه ثروتمند اروند مشکلات زیادی دارند.

در ادامه سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی خواستار خدمات دهی شرکت های زیرمجموعه بنیاد شهید در آبادان و خرمشهر برای رفع مشکل اشتغال و مسکن خانواده شهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد اروند هیئت مدیره ندارد

منطقه آزاد اروند هیئت مدیره ندارد