مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-28حوادث

انفجار دیگ بخار استخر پردیس تربت جام


رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام از خسارت به تنها استخر سرپوشیده این شهرستان براثر از انفجار دیگ بخار در پی عمل نکردن سوپاپ اطمینان در شامگاه دوشنبه 5 مهرماه 1400 خبر داد.

- محسن سپهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت جام اظهار کرد: متأسفانه شب گذشته طی فرآیند تست گیری، یکی از دیگ های بخار به دلیل عمل نکردن سوپاپ اطمینان(بر اساس اظهارنظر کارشناسان آتش نشانی) منجر به ترکیدگی و بروز خسارت شد که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام به فرسوده بودن تأسیسات باگذشت 15 سال از عمر تنها استخر سرپوشیده این شهرستان اشاره کرد و اضافه کرد: علت دقیق این انفجار از سوی کارشناسان آتش نشانی تربت جام و نیز کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان برابر مکاتبه و اعلام شرح حادثه در دست بررسی است.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت جام هم با اشاره به این حادثه گفت: در ساعات اولیه شامگاه دوشنبه 5 مهرماه 1400، یکی از ساکنین محدوده استخر طی تماس تلفنی به دایره آتش نشانی شهرستان موضوع را اطلاع داد و بلافاصله یک گروه از آتش نشانان به محل انفجار اعزام شد که در این حادثه علاوه بر منفجرشدن دیگ بخار و پرت شدن مشعل، به لوله ها، تأسیسات تابلو برق و شیشه های این مجموعه ورزشی خسارت مالی واردشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار دیگ بخار استخر پردیس تربت جام

انفجار دیگ بخار استخر پردیس تربت جام