مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-28سياسي

دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای طول تاریخ است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل دفاع مقدس را یک دانشگاه بزرگ دانست که مفاهیم آن باید به نسل های مختلف انتقال یابد.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل دفاع مقدس را یک دانشگاه بزرگ دانست که مفاهیم آن باید به نسل های مختلف انتقال یابد.

اسحاق رسولی 6 مهر در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این مطلب گفت: اگر در دوران دفاع مقدس باعزت در مقابل کفر و نظام سلطه قرار گرفتیم به تبعیت از اربعین و فرهنگ عاشورا بود و به عبارتی دوران دفاع مقدس به دنبال ارزش های حاصل از اربعین اتفاق افتاد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه جنگ حق و باطل از زمان حضرت آدم تاکنون همواره وجود داشته است، ادامه داد: مبارزه حق و باطل همیشه شفاف و عریان نیست و در بسیاری موارد همه ابعاد آن هویدا و قابل فهم نبوده است و تنها یک عده معدود هستند که می توانند جبهه حق و باطل را از هم تشخیص دهند.

وی افزود: یک عده نادانسته در مسیر نقشه باطل قرار می گیرند چراکه باطل برای موفقیت خود لباس حق را بر تن می کند و این به این دلیل است که در عالم هستی حق همیشه تأثیرگذارتر بوده است.

وی با اشاره به تحرکات خارجی و داخلی علیه انقلاب اسلامی و کشور عزیز خاطرنشان کرد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت خودنمایی می کند و بصیرت است که می تواند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای طول تاریخ است

دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای طول تاریخ است