مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-28اجتماعي

بارش باران و کاهش دما در نوار شمالی کشور/ احتمال خیزش گردوخاک در سه استان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی نقاط کشور، از کاهش دمای هوا در نوار شمالی، وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک در برخی استان های کشور خبر داد.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز (6 مهر) در مناطقی از گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود، اظهار کرد: بارش در این مناطق طی فردا و پنجشنبه ( 7 و 8 مهر) تشدید خواهد شد.

وی ادامه داد: گستره بارش جمعه و شنبه (9 و 10 مهر) علاوه بر این مناطق، استان های مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی را نیز فرا می گیرد همچنین فردا و پنجشنبه (7 و 8 مهر) در جنوب سیستان و بلوچستان و پنجشنبه و جمعه (8 و 9 مهر) در شمال آذربایجان غربی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می دهد همچنین از بعدازظهر پنجشنبه و طی روزهای جمعه و شنبه (8، 9 و 10 مهر) با توجه به افزایش سرعت وزش باد دریای خزر مواج خواهد بود.

به گفته ضیاییان، از فردا (7 مهر) تا اوایل هفته آینده دمای هوا به تدریج در نوار شمالی کشور به طور محسوسی کاهش می یابد به ویژه با توجه به هجوم هوای به نسبت سرد، دمای هوا از جمعه (9 مهر) تا اوایل هفته آینده در شمال شرق کشور بین 7 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و کاهش دما در نوار شمالی کشور/ احتمال خیزش گردوخاک در سه استان

بارش باران و کاهش دما در نوار شمالی کشور/ احتمال خیزش گردوخاک در سه استان