مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-28اجتماعي

اولویت آموزش غیرحضوری تا پایدار شدن شرایط/ مدارس فارس تا اطلاع ثانوی غیرحضوری است


در آغازین روزهای فصل پاییز، بوی مهر در شهرها و کوچه ها پیچیده و مدارس چشم به در دوخته و به انتظار ورود دانش آموزان نشسته اند تا سال تحصیلی جدید را همراه با هم شروع کنند! در این ایام هزاران دانش آموز در سراسر استان به شوق آموختن و خسته از 19 ماه دوری از فضای فیزیکی مدرسه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، خبرگزاری فارس در آستانه سال تحصیلی جدید، میزگردی با هدف بررسی چالش ها و فرصت های بازگشایی مدارس استان، برگزار کرد.

در این میزگرد، که و وزارت بهداشت قرار دارد که امیدواریم با اتمام آن ها، زمینه حضور دانش آموزان در مدارس را داشته باشیم.

جانشین استاندار در ستاد مبارزه با کرونای استان، افزود: معیار حضوری شدن مدارس را وضعیت رنگ بندی استان مشخص می کند که بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نقشه رنگ بندی جدید استان، هم اکنون به این صورت است که 18 شهرستان در وضعیت نارنجی، 17 شهرستان در وضعیت زرد و شهرستان گراش در وضعیت آبی قرار دارد، اما این وضعیت پایدار نیست.

وی گفت: در ارتباط با چگونگی آموزش ها در مدارس سه سناریو محتمل است، احتمال نخست در این بخش، برگزاری مدارس و آموزش ها به صورت حضوری و با شرایط عادی است.

سناریوی دوم، آموزش ترکیبی حضوری و مجازی است و شکل سوم، برگزاری غیرحضوری مدارس به صورت کامل است که البته بسته به شرایط اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت آموزش غیرحضوری تا پایدار شدن شرایط/ مدارس فارس تا اطلاع ثانوی غیرحضوری است

اولویت آموزش غیرحضوری تا پایدار شدن شرایط/ مدارس فارس تا اطلاع ثانوی غیرحضوری است