مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-28پزشكي

انجام تست کرونا از زائران اربعین حسینی/ جزییات خدمات اورژانس اعلام شد


رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی جزییات ارائه خدمات اورژانس به زائران اربعین طی 24 ساعت گذشته را تشریح کرد و گفت: استقرار و افزایش نیروهای بهداشتی و درمانی در 3 مرز مهران، - پیمان صابریان، رییس کمیته بهداشت و درمان علاوه بر امکانات قبلی مستقر در منطقه انجام شده و هماهنگی با نیروهای مسلح جهت استقرار بالگرد در شلمچه و چذابه نیز صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی جهت اعزام متخصصین جراح عمومی و طب اورژانس به آبادان و ارسال اقلام مورد نیاز فوریت های پزشکی به نقاط صفر مرزی همچنین پیش بینی اعزام آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به سایر مرزها در صورت بروز حوادث احتمالی از دیگر اقدامات انجام گرفته طی 24 ساعت گذشته بوده است.

رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی از تداوم استقرار و افزایش نیروهای بهداشتی و درمانی در 3 مرز مهران، شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: تدوین کتابخانه الکترونیک ویژه سلامت در اربعین، ارسال پیامک لینک اتصال به کتابخانه الکترونیک برای 60 هزار نفر از زائرین اعزامی به اربعین از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

صابریان از آموزش چهره به چهره پزشکی به 5194 زائر و توزیع ماسک یکبار مصرف میان 15 هزار و 582 زائر طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 60 پایگاه سیار و ثابت اورژانس ارائه دهنده خدمات اربعین در خاک ایران و 10 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست کرونا از زائران اربعین حسینی/ جزییات خدمات اورژانس اعلام شد

انجام تست کرونا از زائران اربعین حسینی/ جزییات خدمات اورژانس اعلام شد