مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 22:202021-09-27اجتماعي

رانندگان سرویس های مدارس باید دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند


رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سرویس های مدارس دانش آموزان از بین کسانی انتخاب خواهند شد که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند.

- ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سرویس های مدارس دانش آموزان از بین کسانی انتخاب خواهند شد که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند.

علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در صورتی که برای آموزش حضوری، دانش آموزان نیاز به سرویس ایاب و ذهاب داشته باشند، سرویس در اختیار آن ها قرار خواهیم داد و هزینه ایاب و ذهاب برای روزهایی که دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا می کنند کاملاً پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم واکسینه شدن رانندگان سرویس های مدارس، خاطرنشان کرد: سرویس های مدارس دانش آموزان از بین کسانی انتخاب خواهند شد که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند.

برای ثبت نام سرویس ها ارائه کارت واکسیناسیون و کارت شناسایی الزامی است و باید ثابت شود که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به وضعیت آموزشی در سال تحصیل جدید، ادامه داد: محور آموزش ما مجازی است اما در جاهایی که مدارس کم جمعیت هستند آمادگی برگزاری کلاس های حضوری را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان سرویس های مدارس باید دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند

رانندگان سرویس های مدارس باید دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند