مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 18:002021-09-27اجتماعي

موکب های مرزی در مسیر برگشت آماده پذیرایی از زائرین هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار گودرزی شامگاه امروز در گفتگویی گفت: زائرین عزیز از نظر تمهیداتی که اندیشیده خیالشان راحت باشد؛ - فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در شهر مهران و نقطه مرزی به بعد موکب ها برقرار هستند و زائرین با خیال راحت ورود پیدا می کنند آن ها آماده پذیرایی از زوار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار گودرزی شامگاه امروز در گفتگویی گفت: زائرین عزیز از نظر تمهیداتی که اندیشیده خیالشان راحت باشد؛ هماهنگی بسیار خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داریم.

وی افزود: امنیت مسیر ها به حمداللَّه کاملا برقرار است درحال حاضر ما از منطقه زرباطیه به بعد این هماهنگی ها را داریم؛ جلسات متعددی را با کسانی که اقدامات امنیتی انجام می دهند به ویژه با کسانی که رفت و آمد زائرین را هماهنگ می کنند داشته ایم.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تقریبا از صبح امروز برگشت زائرین به مرز مهران شروع شده و همچنان در حال افزایش است.

وی ادامه داد: مصوبات ستاد اربعین حسینی در وزارت کشور صورت گرفته و وزیر کشور هم دیشب مطالب مهمی را اشاره کردند؛ فرمانده نیروی انتظامی هم در قرارگاه مرکزی اربعین در نیروی انتظامی به دستورات لحظه ای ویدئو کنفرانسی و حضوری به مجموعه نیرو انتظامی و مرزبانی ابلاغ کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های مرزی در مسیر برگشت آماده پذیرایی از زائرین هستند

موکب های مرزی در مسیر برگشت آماده پذیرایی از زائرین هستند