مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 16:252021-09-27بين الملل

فیصل مقداد: سوریه به مبارزه با تروریسم تا پاکسازی تمام اراضی کشور ادامه می دهد


وزیر امور خارجه سوریه امروز در سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که سوریه به مبارزه خود با تروریسم تا پاکسازی تمام اراضی کشور ادامه می دهد و این وظیفه و حق است.

- وزیر امور خارجه سوریه امروز در سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که سوریه به مبارزه خود با تروریسم تا پاکسازی تمام اراضی کشور ادامه می دهد و این وظیفه و حق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک عنوان کرد، هرگونه حضور خارجی در خاک سوریه بدون موافقت دمشق غیرقانونی است و نقض آشکار قوانین بین المللی و منشور ملل متحد و قطعنامه های شورای امنیت است.

وی افزود: همانطوری که سوریه تروریسم را در اغلب مناطق خود شکست داد با همان عزم و اراده برای رفع اشغال کامل کشور از طریق هر وسیله تضمین شده از سوی قانون بین المللی، اقدام خواهد کرد.

مقداد در ادامه با اشاره به فرآیند تدوین قانون اساسی سوریه گفت: ما بار دیگر تأکید می کنیم که کار کمیته بررسی قانون اساسی باید تحت نظارت سوریه و بدون دخالت خارجی انجام بگیرد و این خود مردم سوریه هستند که درباره قانون اساسی کشورشان تصمیم می گیرند.

رییس دستگاه دیپلماسی سوریه با تأکید بر پیوستن سوریه به کنوانسیون منع گسترش سلاح شیمیایی تصریح کرد: همانطوری که قبلا اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیصل مقداد: سوریه به مبارزه با تروریسم تا پاکسازی تمام اراضی کشور ادامه می دهد

فیصل مقداد: سوریه به مبارزه با تروریسم تا پاکسازی تمام اراضی کشور ادامه می دهد