مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-27دانش

خوابگاه فقط برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری


سرپرست سازمان امور دانشجویان ایران با اشاره به اینکه، در سال تحصیلی جاری به علت شیوع بیماری کرونا امکان آموزش حضوری برای دانشجویان همه مقاطع تحصیلی فراهم نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص توضیح داد: به دانشجویان غیربومی که کلاس های درس حضوری، کارگاه یا آزمایشگاه داشته باشند، خوابگاه و تغذیه دانشجویی تعلق می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، اولویت اسکان در خوابگاه های دانشجویی مربوط به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در مرحله دفاع از پایان نامه است، افزود: این دسته از دانشجویان می توانند درخواست خود برای اسکان را به دانشگاه های مربوطه ارائه دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم همچنین تصریح کرد: امسال به طور طبیعی در نیمسال نخست به دانشجویان نوورود به دلیل مساله کرونا و مجازی بودن کلاس ها خوابگاهی تعلق نمی گیرد و این موضوع منتفی است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه، حضور دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی به طور حتم با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود، افزود: البته با توجه به کاهش ظرفیت دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی تعداد دانشجویان در اتاق های خوابگاه ها نیز کاهش محسوسی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه فقط برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

خوابگاه فقط برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری