مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 01:202021-09-26سياسي

بازگشت زائرین حسینی از روز سه شنبه آغاز می شود


محمدی فر دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین خبر داد که: هماهنگی لازم برای بارگشت زائرین حاصل شده است و بازگشت زائرین حسینی از روز سه شنبه آغاز می شود و امشب پروازهای اربعین به مقصد نجف و کربلا پایان می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ احمد محمدی فر دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از آمادگی های لازم دستگاه های مسئول برای پذیرش زائرین حسینی از روز سه شنبه این هفته در مرز مهران خبر داد.

احمد محمدی فر دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه در جلسه امروز که با حضور نمایندگان دستگاههای ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد مقدمات و زمینه سازی های لازم برای بازگشت زوار حسینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ گفت: تمام دستگاههای ذی ربط درخصوص بازگشت زوار از مرز مهران آمادگی شان را در ارائه خدمات مختلف بهداشتی، تغذیه و حمل و نقل اعلام کردند.

وی در این خصوص افزود: پیش بینی ستاد مرکزی اربعین حسینی بر این است که بازگشت زائرین حسینی از روز سه شنبه آغاز می شود و در همین خصوص تلاش بر این است که با آمادگی کامل از زائرین حسینی در مرز مهران پذیرایی و در صحت و سلامتی وارد استان ها و شهرهای خود شوند.

محمدی فر در بخش دیگری از صحبت هایش به پروازهای هوایی اشاره کرد و گفت: امشب پروازهای هوایی به پایان می رسد و کلیه زائرین به صورت هوایی وارد شهرهای مقدس نجف و کربلا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت زائرین حسینی از روز سه شنبه آغاز می شود

بازگشت زائرین حسینی از روز سه شنبه آغاز می شود