مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:152021-09-26سياسي

6 هزار کارتن خواب و معتاد در تهران هویت ندارند


این افراد از اسکن قرنیه فرار می کنند چون گمان و ترس دستگیری دارند و بایستی طی تدبیری تزریق واکسن این افراد انجام پذیرد.

- سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه از 12 هزار نفر از گروه معتادان و کارتن خواب های شهر تهران برای فاز اول واکسیناسیون، نیمی بدون هویت هستند، گفت: این افراد از اسکن قرنیه فرار می کنند چون گمان و ترس دستگیری دارند و بایستی طی تدبیری تزریق واکسن این افراد انجام پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در سالن جلسات استانداری تهران اظهار کرد: حسب مصوبه جلسه گذشته و در راستای پویش واکسیناسیون عمومی در شهر تهران، شهرداری تهران ظرفیت تزریق 200 هزار دوز را وعده کرد اما در عمل ظرفیتی بالغ بر 300 تا 350 هزار دوز به میدان آمد.

وی با اشاره به راه اندازی 16 مرکز واکسیناسیون تجمیعی، 3 مرکز واکسیناسیون خودرویی و 10 مرکز سیار، افزود: 131 واکسیناتور همزمان از 8 صبح الی 8 شب فعالیت دارند و در حال حاضر زیرساخت لازم واکسیناسیون مناطق تجمع گروه های آسیب پذیر نیز فراهم شده است.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بیان کرد: مراکز سیار نیز به این دلیل 10 مورد است که بیش از این بانک اطلاعاتی در خصوص گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار کارتن خواب و معتاد در تهران هویت ندارند

6 هزار کارتن خواب و معتاد در تهران هویت ندارند