مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:102021-09-26سياسي

همکاری اصناف و سازمان امور مالیاتی در اجرای قانون پایانه های فروشگاهی


مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران از برگزاری نشستی با رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص نحوه اجرا و رفع مشکلات و اجرای قانون پایانه فروشگاهی خبر داد.

- به نقل از اتاق اصناف، حمیدرضا رستگار افزود: به دنبال جلسه ای که چندی پیش در اتاق اصناف ایران در خصوص پایانه های فروشگاهی (با حضور دبیرکل اتاق اصناف ایران، اعضای کمیته مالیاتی اتاق اصناف ایران، نمایندگانی از اصناف و سازمان امور مالیاتی و رییس سامانه و پایانه های فروشگاهی) برگزار شد، هماهنگی لازم برای نشستی با رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، صورت گرفت.

وی اضافه کرد: از این رو، نشست مالیاتی اصناف با رییس سازمان امور مالیاتی هفته گذشته برگزار و نحوه اجرا و رفع مشکلات و اجرای قانون پایانه های فروشگاهی به بحث و بررسی گذاشته شد.

رستگار گفت: تعامل هر چه بیشتر اتاق اصناف ایران و سازمان امور مالیاتی، آموزش گروه های صنفی، نحوه اجرایی شدن سامانه فروشگاهی و گروه بندی ها از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران تصریح کرد: در حال حاضر این سامانه برای برخی از صنوف باز شده و اجرا می شود، اما طبق قانون باید تا پایان سال برای تمامی صنوف اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری اصناف و سازمان امور مالیاتی در اجرای قانون پایانه های فروشگاهی

همکاری اصناف و سازمان امور مالیاتی در اجرای قانون پایانه های فروشگاهی