مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:402021-09-26پزشكي

انتقال خون استان تهران: مردم با اهدای خون کاهش ذخایر خونی را جبران کنند


در اربعین حسینی (دوشنبه 5 مهرماه) چهار مرکز ثابت و یک مرکز سیار اهدای خون در تهران فعال است و پذیرای اهداکنندگان و عزاداران حسینی به منظور کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن است.

- در اربعین حسینی (دوشنبه 5 مهرماه) چهار مرکز ثابت و یک مرکز سیار اهدای خون در تهران فعال است و پذیرای اهداکنندگان و عزاداران حسینی به منظور کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه ذخایر خون در استان تهران کاهش یافته است، گفت: مردم برای اهدای خون اقدام کنند و مانند همیشه حامی انتقال خون و نجات دهنده جان بیماران باشند.

محمدرضا مهدی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگار ایرنا افزود: وضعیت ذخیره خون در تهران رو به کاهش است و نزدیک به وضعیت خطرناک است و اگر این وضعیت ادامه یابد بحرانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تقریبا موج پنجم کرونا را پشت سر گذاشته ایم و واکسیناسیون علیه کرونا هم سرعت گرفته است و از سویی هم کرونا تا حدی تحت کنترل درآمده است و بنابراین لازم است مردم و اهدا کنندگان از همه گروه های خونی بخصوص گروه خون O و بازهم گروه خونی O منفی برای اهدای خون اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال خون استان تهران: مردم با اهدای خون کاهش ذخایر خونی را جبران کنند

انتقال خون استان تهران: مردم با اهدای خون کاهش ذخایر خونی را جبران کنند