مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:302021-09-26بين الملل

پشت این لبخندها، رقابتی سخت در حوزه خلیج فارس جان می گیرد


اقدامات تهاجمی عربستان، امارات متحده عربی و قطر با هدف تقویت اقتصادهایشان می تواند منجر به یک بازی مجموع صفر (برد یکی در گروی باخت دیگری) شود.

- اقدامات تهاجمی عربستان، امارات متحده عربی و قطر با هدف تقویت اقتصادهایشان می تواند منجر به یک بازی "مجموع صفر" (برد یکی در گروی باخت دیگری) شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فایننشال تایمز می نویسد: عصر پنجشنبه برج الخلیفه، نماد شهر دبی که کانون بازرگان امارات متحده عربی است، با نور به رنگ پرچم عربستان در می آید تا روز ملی این پادشاهی را گرامی بدارد.

این اتفاق در پی اجتماع برادرانه روز جمعه گذشته محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم امور روزمره عربستان، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و شیخ طحنون بن زاید آل نهیان مشاور امنیت ملی امارات متحده عربی رخ می دهد.

در ماه ژانویه عربستان و امارات به همراه مصر و بحرین محاصره قطر که در سال 2017 در پی متهم ساختن این کشور به دسیسه چینی علیه خودشان اعمال شده بود را برداشتند.

این تلاش شکست خورده برای در هم شکستن قطر مربوط به دوره رفتار زورمندانه منطقه ای با موافقت دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا بود قبل از آن که طرفهای حوزه خلیج فارس دریابند نمی توانند برای امنیتشان به آمریکا تکیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت این لبخندها، رقابتی سخت در حوزه خلیج فارس جان می گیرد

پشت این لبخندها، رقابتی سخت در حوزه خلیج فارس جان می گیرد