مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-26سياسي

رزمندگان واجد ویژگی های یاران امام حسین(ع) بودند


رییس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس گفت: همه ویژگی های یاران امام حسین (ع) را می توان در میان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پیدا کرد، - ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس گفت: همه ویژگی های یاران امام حسین (ع) را می توان در میان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پیدا کرد، چرا که شهدا درس آموخته مکتب اربعین و عاشورا بودند.

حجت الاسلام محمدجواد محمودی یکشنبه 4 مهرماه در وبینار اربعین حسینی که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، بیان کرد: خداوند در قرآن ما را به پاسداری از شعائر الهی توصیه کرده و امروز شعائر و نشانه های الهی در جامعه ما بسیار زیاد است که توجه به آنها می تواند زمینه تقوای الهی را فراهم کند.

او حجاب، نام نیک بر فرزندان گذاشتن و اذان را از شعائر الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از شعائر الهی به آن سفارش فراوان شده است، برپا داشتن محافل ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که همه ساله از اول محرم آغاز می شود و تا اربعین ادامه دارد.

محمودی همچنین با تاکید بر اینکه از برکات زیارت امام حسین (ع) بخشیده شدن گناهان است، عنوان کرد: پس از گذشت بیش از یک هزار و 400 سال هنوز نور هدایت و سفینه النجاه بودن حسین فاطمه (ع) را با تمام وجود می توان حس کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان واجد ویژگی های یاران امام حسین(ع) بودند

رزمندگان واجد ویژگی های یاران امام حسین(ع) بودند