مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-26پزشكي

آموزش همگانی نقش مهمی در کنترل بیمارهای قلبی عروقی دارد


کارشناس مبارزه با بیماری های غیر واگیر گفت: از مهم ترین راه های رسیدن به اهداف پیشگیری و کنترل بیماری قلبی عروقی آموزش همگانی و برگزاری پویش های عمومی است.

- هاجر عوض پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال های اخیر آمار مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی و عروقی در دنیا افزایش چشمگیری داشته است و این مسئله اهمیت اطلاع رسانی در خصوص راه های پیشگیری از عوارض بروز بیماری های قلبی را بیش از پیش نمایان می کند.

کارشناس مبارزه با بیماری های غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان گناوه با بیان اینکه روز آخر ماه سپتامبر هر سال به عنوان روز جهانی قلب برای افزایش آگاهی جهانیان در خصوص بیماری های قلبی عروقی تعیین شده است گفت: این روز نقش مهمی در حساس سازی و اطلاع رسانی در خصوص سلامت قلب و عروق دارد و فرصت جهانی مهمی است که می توان برای افزایش آگاهی و تشویق افراد، اعضای خانواده، جوامع، سیاست گذاران و تصمیم گیران در طول سال از آن استفاده کرد.

وی افزود: یکی از مهم ترین و مطمئن ترین راه های رسیدن به اهداف پیشگیری و کنترل بیماری قلبی عروقی آموزش همگانی و برگزاری پویش های عمومی است.

کارشناس مبارزه با بیماری های غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان گناوه با اشاره به اینکه بیماری قلبی عروقی بزرگترین قاتل و اولین علت مرگ در جهان است بیان کرد: بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش همگانی نقش مهمی در کنترل بیمارهای قلبی عروقی دارد

آموزش همگانی نقش مهمی در کنترل بیمارهای قلبی عروقی دارد