مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-26اقتصادي

کرونا؛ فصل جدید توسعه گردشگری و رونق ابعاد جدید و ناشناخته


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: توسعه گردشگری یکی از بهترین راه حل های رفع و کاهش معضل بیکاری و اشتغال در استان خراسان جنوبی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: توسعه گردشگری یکی از بهترین راه حل های رفع و کاهش معضل بیکاری و اشتغال در استان خراسان جنوبی است.

حسن رمضاتنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال 99 با وجود شیوع کرونا، در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی فعالیت های چشمگیر و گسترده ای انجام شده که اجرای 105 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: استان خراسان جنوبی شرقی ترین استان ایران زمین، ﺳﺮزﻣﯿﻦ جواهرات سرخ (زعفران، عناب و زرشک)، دﯾﺎر ﮐﻮﯾﺮﻫﺎی روﯾﺎﯾﯽ، سرزمین قنات ها و قلعه های برافراشته قدیمی، باغ های سبز در قلب بیابان، موزه ها، غارها، مساجد تاریخی، کاروان سراها، آب انبارها، روستاهای گردشگری زیبا و مهد تمدن ها و فرهنگ های دیرین است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی بیان کرد: این استان علی رغم کویری بودن، زیبایی های طبیعی و مناطق سرسبز، بکر و بی نظیری دارد که همگان را متعجب ساخته و می توان ترکیبی از جاذبه های متنوع را در این استان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ فصل جدید توسعه گردشگری و رونق ابعاد جدید و ناشناخته

کرونا؛ فصل جدید توسعه گردشگری و رونق ابعاد جدید و ناشناخته