مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-26اجتماعي

اجمالی/حل مشکل تالاب انزلی نیازمند شناخت و رفع مشکل منشأ است


فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به لایروبی تالاب انزلی گفت: حل مشکل تالاب انزلی نیازمند شناخت و رفع مشکل منشأ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرماندار در سالن غدیر استانداری گیلان با بیان اینکه از روزهای ابتدایی خدمت در بندرانزلی بحث دغدغه تالاب را در تمامی گروه ها مشاهده کردم، اظهار کرد: در این مدت نتیجه گرفتم که همه یک حرف می زنند اما به زبان های مختلف، شاید همین دلیل بر این است که نتیجه مطلوب عاید نشده اسماعیل میرغضنفری با اشاره به بحث جمع آوری سنبل آبی در تالاب انزلی گفت: یک مقطعی این اتفاقات می افتند و تمام می شوند این پروژه نیست، پروسه است که باید تکرار شود.

وی با اشاره به لایروبی تالاب انزلی افزود: به محض ورود به بحث لایروبی معذوریت هایی از سوی دستگاه های نظارتی انجام می شود که باید بین لایروبی و برداشت مصالح تعاریف جدا داشته باشند که قابل اجرا نیست.

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه تمامی این مسایل نیاز به منابع مالی دارد، تصریح کرد: زمانی که بودجه  12 میلیاردی برای تالاب بیان شد باید می دانستیم که محقق نمی شود، تمام این برنامه ها در صورت تحقق منابع مالی کافی محقق شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مسیله تالاب انزلی یکی از دغدغه های مهم گیلان است، اظهار کرد: تالاب انزلی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/حل مشکل تالاب انزلی نیازمند شناخت و رفع مشکل منشأ است

اجمالی/حل مشکل تالاب انزلی نیازمند شناخت و رفع مشکل منشأ است