مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-26پزشكي

خروج سریع اردبیل از خیز پنجم کرونا در مقایسه با سایر استانها


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: استان اردبیل خیلی سریعتر از سایر استان ها از خیز پنجگانه کرونا بیرون آمده است.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: استان اردبیل خیلی سریعتر از سایر استان ها از خیز پنجگانه کرونا بیرون آمده است.

شهرام حبیب زاده چهارم مهر ماه در مراسم تجلیل از دستگاه های برتر استان در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما سال 99 شرایط سخت کرونایی را با فشار کاری به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پشت سر گذاشتیم که تداوم این رویه را در سال 1400 نیز شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: به رغم فشار کاری در یک سال گذشته همچنان تلاش بر تجهیز بیمارستان ها و افزایش خرید امکانات و وسایل مورد نیاز برای دانشگاه ها بوده تا در گذر از پیک کرونا بتوانیم روند نزولی را در ابتلا، بستری و فوتی های کرونا شاهد باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: استان اردبیل هم در کنترل و کاهش مرگ و میرها و هم خروج سریع از خیزهای پنجگانه کرونا موفق عمل کرده و با بسیج تمام امکانات سعی کردیم ورود دیرهنگام و خروج زودهنگام را در پیک اول تا پنجم کرونا تجربه کنیم.

حبیب زاده در مورد آمار مرگ و میرها و مباحث حاشیه ای مطرح شده در این زمینه افزود: آمار دانشگاه علوم پزشکی در مورد فوتی کرونا با آمار بهشت زهرا با اختلاف جزیی همخوانی بیشتری دارد به طوری که از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سریع اردبیل از خیز پنجم کرونا در مقایسه با سایر استانها

خروج سریع اردبیل از خیز پنجم کرونا در مقایسه با سایر استانها