مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 18:002021-09-25سياسي

دستگاه های برتر استان اردبیل تجلیل شدند


جشنواره شهید رجایی با تجلیل و تکریم از دستگاه های برتر استان اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل عصر شنبه در مراسم تجلیل و تکریم از دستگاه های برتر استان اردبیل اظهار کرد: بعد از ارزیابی عملکرد سال 99 بیش از 51 دستگاه اجرایی استان، در نهایت در پنج گروه دستگاه ها و نهادهای برتر خدمات رسان مشخص شدند.

داوود شایقی تصریح کرد: شایستگی های این دستگاه ها در دو شاخص عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفت تا بر محور مأموریت دستگاه ها در حوزه های مختلف از بین 51 دستگاه استان اردبیل، پنج دستگاه در پنج گروه به عنوان دستگاه های برتر معرفی و تجلیل شدند.

وی به فرآیند برگزاری جشنواره شهید رجایی به رغم شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول خود دستگاه های اجرایی با وارد کردن اطلاعات در سامانه اعلام شده، سعی کردند تا در ارزیابی سال 99 و فرآیند بررسی عملکرد مورد رصد و پایش قرار گیرند که در سه سطح مدیران، کارکنان و سازمان ها این جشنواره برگزار می شود که در این مرحله ارزیابی عملکرد دستگاه های برتر استانی را شاهد هستیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل امتیاز شاخص های عمومی را یک هزار امتیاز و اختصاصی را نیز یک هزار امتیاز اعلام کرد و افزود: بعد از بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های برتر استان اردبیل تجلیل شدند

دستگاه های برتر استان اردبیل تجلیل شدند