مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 17:252021-09-25بين الملل

دیدار مسئولان ارشد اطلاعاتی ترکیه و سوریه با میانجی گری الکاظمی


مسئولان ارشد اطلاعاتی ترکیه و سوریه به زودی برای حل و فصل اختلافات با میانجیگری «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق در بغداد دیدار خواهند کرد.

- به نقل از الخلیج الجدید، منابع آگاه اعلام کردند که مسئولان ارشد اطلاعاتی ترکیه و سوریه به زودی برای حل و فصل اختلافات با میانجیگری مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر عراق در بغداد دیدار خواهند کرد.

منابع یاد شده تصریح کردند: هاکان فیدان ، ریاست دستگاه اطلاعاتی ترکیه ریاست هیات این کشور و علی مملوک ، رییس دستگاه امنیت ملی سوریه ریاست هیات سوری را برعهده خواهند داشت.

مجله فرانسوی متخصص در امور اطلاعاتی اینتلیجنس آنلاین نوشت: الکاظمی از زمانی که ریاست دستگاه اطلاعاتی عراق را برعهده دارد با فیدان و مملوک آشناست و ارتباط دارد و از نفوذ خود برای ترتیب دادن این دیدار استفاده کرده است که دومین دیدار در نوع خود به شمار می رود چرا که این دو پیشتر با میانجیگری سرگی شویگو ، وزیر دفاع روسیه در ماه دسامبر در مسکو دیدار کرده بودند.

اینتلیجنس آنلاین ادامه داد: پس از کنفرانس بغداد، دیدار فیدان و مملوک می تواند جایگاه الکاظمی در مقام میانجی منطقه ای را ارتقا بخشد، نخست وزیر عراق تیمی از مسئولان نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک دارد که در حال تنظیم همه جزییات دیدار مملوک و فیدان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسئولان ارشد اطلاعاتی ترکیه و سوریه با میانجی گری الکاظمی

دیدار مسئولان ارشد اطلاعاتی ترکیه و سوریه با میانجی گری الکاظمی