مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 17:052021-09-25بين الملل

لاوروف: خروج واشنگتن از افغانستان بدون فکر کردن به عواقب آن انجام گرفت


وزیر امور خارجه روسیه در یک نشست خبری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با اشاره به اینکه آمریکایی ها سلاح های زیادی را در خاک افغانستان به حال خود رها کردند، - وزیر امور خارجه روسیه در یک نشست خبری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با اشاره به اینکه آمریکایی ها سلاح های زیادی را در خاک افغانستان به حال خود رها کردند، اظهار کرد که خروج واشنگتن از افغانستان بدون فکر کردن در مورد عواقب آن صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که نباید به افراط گرایی و تروریسم اجازه نفوذ به کشورهای همسایه را داد که این موضوع به طالبان بستگی دارد.

لاوروف خواستار پایبندی طالبان به وعده هایش شد و گفت: موضوع کاهش تحریم ها علیه طالبان در شورای امنیت مطرح نشد و این گروه باید به وعده های خود عمل کند.

وی در ادامه به تحولات سوریه اشاره کرد و افزود: تنها یک کانون تروریستی در سوریه در ادلب باقی مانده است و هیچ مشکلی برای مبارزه با تروریسم در آنجا وجود ندارد.

سرگیی لاوروف تأکید کرد که پایگاه های روسیه و ارتش سوریه در منطقه کاهش تنش ادلب مورد حمله قرار می گیرند، ولی ما اجازه ادامه چنین کاری را نخواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: خروج واشنگتن از افغانستان بدون فکر کردن به عواقب آن انجام گرفت

لاوروف: خروج واشنگتن از افغانستان بدون فکر کردن به عواقب آن انجام گرفت