مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:252021-09-25بين الملل

درسایه تحولات افغانستان، آمریکا به متحدانش در سوریه وعده داد


شورای سوریه دموکراتیک اعلام کرد، مسوولانی در کاخ سفید اطمینان خاطر داده اند که دولت واشنگتن فعلا برای خروج از سوریه برنامه ای ندارد.

- شورای سوریه دموکراتیک اعلام کرد، مسوولانی در کاخ سفید اطمینان خاطر داده اند که دولت واشنگتن فعلا برای خروج از سوریه برنامه ای ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، این شورا در بیانیه امروز شنبه خود اعلام کرد، هیئتی از شورای سوریه دموکراتیک به ریاست الهام احمد، رییس اجرایی این شورا روز جمعه در کاخ سفید با مسوولان عالی رتبه دولت آمریکا دیدار کرد.

وی افزود، مسوولان آمریکایی در این دیدار بر حمایت این کشور از نیروهای سوریه دموکراتیک در مناطق اداره خودمختار در شمال و شرق سوریه تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است که مسوولان آمریکایی گفتند که دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا نسبت به شراکت با نیروهای سوریه دموکراتیک، بقای نیروهای آمریکایی در منطقه تا زمان نابودی کامل داعش و نیز برای حمایت از ثبات منطقه متعهد است.

براساس این بیانیه، در این نشست برخی مسائل مهم مربوط به وضعیت سوریه و راه های دستیابی به راه حل سیاسی بحران این کشور بررسی شد.

هیئت سوریه در واشنگتن همچنین با اعضایی از کنگره از جمله برد اشنایدر، نماینده دموکرات و عضو کمیسیون امور خارجه کنگره دیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درسایه تحولات افغانستان، آمریکا به متحدانش در سوریه وعده داد

درسایه تحولات افغانستان، آمریکا به متحدانش در سوریه وعده داد