مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:152021-09-25سياسي

پیش بینی استاندار قم از دستیابی به حد مطلوب واکسیناسیون تا پایان هفته


استاندار قم پیش بینی کرد دستیابی به حد مطلوب واکسیناسیون بر اساس جمعیت اعلام شده و تا پایان هفته جاری محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با حضوری،  در برخی دیگر از مدارس به صورت تلفیقی و البته در مدارس پُرجمعیت فعلا به صورت غیرحضوری است که امیدواریم با تمهید شرایط لازم، این مدارس نیز کم کم به آموزش حضوری برسند.

استاندار قم همچنین به مطرح شدن موضوع راه اندازی سامانه مدیریت هوشمند سلامت در ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه داد و گفت: این سامانه در یکی از استان های کشور به صورت پایلوت اجرایی می شود تا پس از آن و همراه با پیوست رسانه ای، به اجرا در سراسر کشور تعمیم یابد.

سرمست در توضیح تکمیلی درباره این سامانه اظهار کرد: بر اساس اطلاعات موجود در این سامانه درباره افراد واکسینه شده و نشده و همچنین افراد مبتلا به کرونا، محدودیت ها به صورت هوشمند و نه به صورت عمومی اعمال می شود.

وی در عین حال به مصوّبات اقتصادی امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره و اضافه کرد: مجوز جا به جایی در تبصره 14 قانون بودجه برای جبران خسارت های ناشی از کرونا و همچنین تمدید ثبت نام تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن و همینطور حمایت از کسب و کارهای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی استاندار قم از دستیابی به حد مطلوب واکسیناسیون تا پایان هفته

پیش بینی استاندار قم از دستیابی به حد مطلوب واکسیناسیون تا پایان هفته