مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:502021-09-25سياسي

احمد زیدآبادی: رسانه ها سخنان امیرعبداللهیان را به صورت معکوس وانمود کرده اند


متن و زمنیه صحبت آقای عبدالهیان اما منظور او را روشن می کند.

او خواسته است بگوید از نظر ایران به زودی یعنی واقعاً به زودی یعنی همین چند روز یا چند هفته آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ احمد زیدآبادی نوشت: رسانه ها به نقل از امیرعبدالهیان وزیر خارجه دولت رییسی، در مورد زمان بازگشت جمهوری اسلامی به مذاکرات وین تیتر زده اند: تفاوتِ بینِ "به زودی" ایران و غرب، خیلی زیاد است! این تیتر چنین القاء می کند که منظور عبدالهیان از " به زودیِ" مورد نظرش برای ازسرگیری مذاکرات، به این زودی ها هم که ما فکرمی کنیم نیست و چه بسا مقصود او از "به زودی" چند ماه یا چند سال یا چند قرن بعد باشد! متن و زمنیه صحبت آقای عبدالهیان اما منظور او را روشن می کند.

او خواسته است بگوید از نظر ایران "به زودی" یعنی واقعاً "به زودی" یعنی همین چند روز یا چند هفته آینده، اما از نظر غربی ها، "به زودی" یعنی آینده ای دور و نامشخص! در حقیقت، او با این نوع بیان خود، خواسته متلکی را بارِ غربی ها کند، اما رسانه ها آن را به صورت معکوس وانمود کرده اند.

با این همه، این امکان وجود دارد که ایران در مقامِ عمل آغاز مذاکره را به تأخیر اندازد، اما این چیزی نیست که از سخنان عبداللهیان بتوان برداشت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد زیدآبادی: رسانه ها سخنان امیرعبداللهیان را به صورت معکوس وانمود کرده اند

احمد زیدآبادی: رسانه ها سخنان امیرعبداللهیان را به صورت معکوس وانمود کرده اند