مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:152021-09-25سياسي

ماجرای به تن کردن لباس زیبای سفید توسط نخستین بانوی شهید مقاومت


شهیده شهناز حاجی شاه نخستین بانوی شهید روزهای مقاومت خرمشهر است که با خلق حماسه های فراوانی در پشتیبانی از رزمندگان و فداکاری های مکرر در نهایت مزد شهادت را گرفت و در راه خدای متعال به خیل شهدا پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، در هفته دفاع مقدس و روزهای مقاومت مردم خرمشهر در برابر حمله دژخیمانه بعثی ها هستیم.

دشمنی که تا بن دندان مسلح با مقاومت جانانه شیرمردان و شیرزنان خرمشهری روبه رو شدند.

  دوشادوش مردان و رزمندگان، بانوان نیز نیز نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند و با رشادت و فداکاری مثال زدنی خود پا جا پای زینب کبری(س) گذاشتند.

  نخستین بانوی شهید روزهای مقاومت خرمشهر امدادگر بسیجی شهیده شهناز حاجی شاه متولد 1333 دزفول، دلاور زنی است که در روزهای جوانی عمر پر برکت خویش تمام همت خود را صرف جهاد در مقابل دشمن متجاوز نمود و در پشت جبهه با یاری رسانی به رزمندگان اسلام، نام خود را بر بلندای این مرز پرگهر جاودانه کرد و در نهایت در هشتم مهر ماه 1359 در سن 26 سالگی و در روزهایی که خونین شهر قهرمان در انتظار شمیم آزادی روزگار می گذراند به دیدار معبود خود شتافت.

  شهیده شهناز حاجی شاه نخستین بانوی شهید روزهای مقاومت خرمشهر است که با خلق حماسه های فراوانی در پشتیبانی از رزمندگان و فداکاری های مکرر در نهایت مزد شهادت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای به تن کردن لباس زیبای سفید توسط نخستین بانوی شهید مقاومت

ماجرای به تن کردن لباس زیبای سفید توسط نخستین بانوی شهید مقاومت