مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:402021-09-25سياسي

یاوه گویان جمهوری آذربایجان نمی توانند بین مسلمانان اختلاف افکنی کنند


نمانیده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که در جمهوری آذربایجان با گفتن برخی صحبت ها قصد اختلاف افکنی دارند، بدانند که هرگز موفق به ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایران و آذربایجان نخواهند شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نمانیده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که در جمهوری آذربایجان با گفتن برخی صحبت ها قصد اختلاف افکنی دارند، بدانند که هرگز موفق به ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایران و آذربایجان نخواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، روز شنبه، سوم مهر ماه، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد، اظهار کرد: علم و دانش و جهاد و شهادت طلبی دو عامل اقتدار ملت است و هفته ی دفاع مقدس هفته ی یادآوری عظمت ، فداکاری و ایثارگری هایی است که منجر به عزتمندی و سربلندی مردم ایران اسلامی در طول این 40 سال شده است.

وی با بیان اینکه 198 هزار نفر در راه دفاع از اسلام و میهن شهید شده اند، افزود: این عزت در حالی توسط جوانان بدست آمده است که آمریکا و سایر دشمنان ایران با هدف ورود به ایران در کشورهای مختلفی از جمله کویت، افغانستان، سوریه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوه گویان جمهوری آذربایجان نمی توانند بین مسلمانان اختلاف افکنی کنند

یاوه گویان جمهوری آذربایجان نمی توانند بین مسلمانان اختلاف افکنی کنند