مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:402021-09-25اجتماعي

تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی های نهاوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: ورودی شهرها و جاده های اصلی و روستایی نهاوند محل تخلیه نخاله های ساختمانی شده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: ورودی شهرها و جاده های اصلی و روستایی نهاوند محل تخلیه نخاله های ساختمانی شده است.

مهراد سلگی شنبه سوم مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم که ورودی شهرها و اطراف جاده های اصلی و روستایی شهرستان نهاوند محل تخلیه نخاله ها شده که این حریم ها از نظر منظر عمومی و زیست محیطی با چالش مواجه شده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه و ساماندهی تخلیه نخاله های ساختمانی در شهرستان، تصریح کرد: این امر نیاز به توجه بیشتر به جانمایی محل تخلیه نخاله توسط شهرداری های شهرستان را دارد.

سلگی افزود: روستاها هم باید با کمک دهیاری ها و با کمک اداره راه نسبت به جمع آوری و جانمایی محل تخلیه نخاله ها اقدام کنند که در این زمینه قوانین بازدارنده هم وجود که در صورت رؤیت می توانیم در مرحله اول خودروی آن ها را توقیف کنیم و در مراحل بعد جریمه اعمال شود.

به گفته وی در شهرستان نهاوند بیشتر ورودی شهرها مورد هجوم نخاله ها قرار گرفته اند که اداره راه با کمک شهرداری با کامیون داران و رانندگانی که در این زمینه فعال هستند باید جلساتی را برگزار کنند و در این خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی های نهاوند

تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی های نهاوند