مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-25اجتماعي

ماجرای رفتن به پیاده روی اربعین در دوران سربازی/ شاید وقت کافی برای زیارت نباشد


آقای صادقی از اعضای گروه بیعت حسینی مازندران از سال 1393 پای ثابت حضور در مواکب حسینی در عراق بود حتی زمانی که در خدمت سربازی به سر می برد، ولی امسال از جاماندگان است، - خبرگزاری فارس مازندران ـ زری طاهری پرکوهی در روزهایی که صدای پای پیاده روی اربعین به همراه تپش قلب دلدادگان حسینی به گوش می رسد، همه جاماندگان به این فکر می کنند که کاش از زائران اربعین بودند.

اربعین رفتگان می دانند حضور در اقیانوس بیکران لطف و معرفت سیدالشهدا (ع) چه عطشی از دل به بیرون می کشد، میزبان که حسین (ع) باشد مهمانی چه شود!  پس از حضور زائران حسینی در پیاده روی آسان و بی قید و شرط اربعین قبل از شیوع کووید 19، در سال گذشته شاهد عدم حضور زوار ایرانی در عراق بودیم، امسال هم که کرونا با کمی پا پس کشیدن محدودیتش را به رخ زائران کشید.

بگذریم، در هر صورت جاماندگان اربعین 1400 یا کسانی هستند که در سال های گذشته سعادت حضور داشتند و یا افرادی که در طول عمر حتی یک بار به حرمین مشرف نشدند.

ما در آستانه سفر اربعین در خبرگزاری فارس به گفت وگو با جوانی پرداختیم که از سال 1393 پای ثابت حضور در مواکب حسینی در عراق حتی زمانی که در خدمت سربازی به سر می برد بود ولی امسال از جاماندگان است، او از روزهایی که گذشت و تجربیات سفرش برایمان می گوید که در ادامه با هم می خوانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای رفتن به پیاده روی اربعین در دوران سربازی/ شاید وقت کافی برای زیارت نباشد

ماجرای رفتن به پیاده روی اربعین در دوران سربازی/ شاید وقت کافی برای زیارت نباشد