مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:102021-09-25بين الملل

اعلام شیوه جدید حکومتی برای 50 سال آینده در امارات


بن راشد در حساب کاربری خود در توییتر خود توضیح داد که اعلام ترکیب جدید دولت پس از مشورت با «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و تأیید «خلیفه بن زاید»، - بن راشد در حساب کاربری خود در توییتر خود توضیح داد که اعلام ترکیب جدید دولت پس از مشورت با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و تأیید خلیفه بن زاید ، رییس این کشور صورت گرفت نخست وزیر امارات از اصلاحاتی در ترکیب کابینه همراه با تصویب روش جدید کار دولت فدرال برای 50 سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از روسیا الیوم، محمد بن راشد آل مکتوم ، نخست وزیر امارات و حاکم دبی امروز - شنبه- اصلاحات کابینه را با تصویب روش جدیدی برای کار دولت فدرال در 50 سال آینده اعلام کرد.

بن راشد در حساب کاربری خود در توییتر خود توضیح داد که اعلام ترکیب جدید دولت پس از مشورت با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و تأیید خلیفه بن زاید ، رییس این کشور صورت گرفت و این مرحله با تکمیل برنامه قبلی موسوم به چشم انداز امارات متحده عربی 2021 که در ده سال گذشته ارائه شده بود، عملی می شود.

وی با اشاره به اینکه امارات با چشم اندازهای مختلف جهانی وارد این مرحله جدید می شود، افزود: ما باید ابزارهای تغییر موجود را تغییر دهیم ، روش جدید کار دولت مبنای تسریع در دستاوردها و تعیین اولویت ها و بنای پروژه ها و بودجه ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شیوه جدید حکومتی برای 50 سال آینده در امارات

اعلام شیوه جدید حکومتی برای 50 سال آینده در امارات