مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-25فرهنگي

تعاملات ناشران و ایران و روسی گسترش می یابد


در نخستین روز نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با اهالی نشر روسیه دیدار و برگسترش تعاملات و همکاری ها تاکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در راستای تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر توجه ویژه به مقوله اقتصاد فرهنگ در نمایشگاه های خارجی، در اولین روز برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو، ایوب دهقان کار (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) و سعید کرمی (مدیرعامل انتشارات سروش) در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران با دیمیتری سرگیی نیکولاویچ (مدیر انتشارات وچه (veche) روسیه) دیدار کردند.

در این دیدار پیشنهاد خواهر خواندگی و ترجمه متقابل آثار انتشارات وچه که جز 5 ناشر برتر کشور روسیه است و انتشارات سروش از جمهوری اسلامی ایران مطرح و با استقبال طرفین مواجه شد.

بر این اساس، مقرر شد طی انعقاد تفاهم خواهرخواندگی هر دو ناشر نسبت به ترجمه آثار متقابل یکدیگر اقدام کنند.

علاوه بر این، همزمان با نخستین روز نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با فیلیمونوف اولگ (نایب رییس انجمن ناشران روسیه)، اولگ آکولینیچوف (دبیر اجرایی کمیسیون همکاری های بین المجالس روسیه)، دیمیتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات ناشران و ایران و روسی گسترش می یابد

تعاملات ناشران و ایران و روسی گسترش می یابد