مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-25سياسي

ارتقای کیفی و کمی آب خوزستان در دستور کار قرار گیرد


وزیر نیرو در خصوص وضعیت آب در خوزستان، با بیان اینکه ارتقای کیفیت و کمیت آب در خوزستان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید تلاش کنیم تا خوزستان از شش ماهه دوم سال، - ایسنا/خوزستان وزیر نیرو در خصوص وضعیت آب در خوزستان، با بیان اینکه ارتقای کیفیت و کمیت آب در خوزستان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید تلاش کنیم تا خوزستان از شش ماهه دوم سال، بدون هیچ مشکلی در تامین آب گذر کند.

علی اکبر محرابیان در جلسه بررسی پروژه های خوزستان که امروز، سوم مهرماه در اهواز برگزار شد، به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: اقداماتی که ظرف مدت یک ماه اخیر در بحث حل مساله فاضلاب اهواز پیش از آغاز فصل بارندگی ها انجام شده، اقدامات و شروع خوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر بخواهیم مساله فاضلاب اهواز را حل کنیم، باید اقدامات بسیار گسترده تری را برای حل این مساله انجام دهیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه برای حل مشکل فاضلاب در اهواز باید در جبهه های کاری بیشتری کار کنیم، گفت: گزارش های متعددی دریافت کرده ام که در برخی از نقاط اهواز در شرایط فعلی که حتی بارندگی نداشته ایم، فاضلاب مشکل دارد.

محرابیان ادامه داد: باید نقاط مشکل دار فاضلاب اهواز در شرایط فعلی، شرایط بارشی و در همه شرایط، شناسایی شوند و برای حل این مشکل در شرایط مختلف، برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفی و کمی آب خوزستان در دستور کار قرار گیرد

ارتقای کیفی و کمی آب خوزستان در دستور کار قرار گیرد