مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-25بين الملل

علت پیشروی سریع نیروهای یمنی در مأرب چیست؟


یک رسانه همسو با ائتلاف سعودی با اظهار شگفتی از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان های مرکزی و جنوبی نوشت که این شرایط قابل پیش بینی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پیشروی های بی سابقه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی خوبی متوجه شده اند که از چه جهتی باید جبهه جدید را به سمت شهر مدرب باز کنند و به شکل غافلگیر کننده ای پس از یک سال درگیری فرسایشی در جبهه صرواح و مدغل در غرب شهر مأرب، عملیات خود را به سمت جنوب شرق مأرب سوق داده اند.

در این گزارش اذعان شده است که نیروهای ارتش و انصارالله در مدت زمان کوتاهی توانسته اند دستاوردهای مهمی در سطح میدانی با تلفات بسیار پایین به دست آورند.

آن ها پس از آن که در اواخر سال 2017 در استان های البیضاء و شبوه شکست خورده و عقب نشینی کردند، اکنون بازگشته و با سرعت شهرستان های الصومعه و مسوره در استان البیضاء و شهرها و شهرک های جنوبی استان شبوه را به کنترل خود در آورده اند.

العربی الجدید نوشت که نیروهای مقاومت یمن تنها در عرض چند ساعت توانستند وارد سه شهرستان استان شبوه از جمله بیحان شوند و مردم به یکباره خودروهای نظامی آن ها را در داخل شهر بیحان مشاهده کردند.

طبق این گزارش نیروهای حوثی پس از شهرستان بیحان با دهها خودرو حامل نیروهایشان به سمت شهر حریب در جنوب شرق مأرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت پیشروی سریع نیروهای یمنی در مأرب چیست؟

علت پیشروی سریع نیروهای یمنی در مأرب چیست؟