مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-25اجتماعي

توزیع بسته حمایتی میان دانش آموزان خانواده های نیازمند زندانی در اردبیل


همزمان با بازگشایی مدارس، بسته های حمایتی شامل کیف و نوشت افزار میان دانش آموزان خانواده های نیازمند زندانی استان اردبیل توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با بازگشایی مدارس و به همت خیرین و ارگان های حمایتی، تعداد 358 بسته شامل کیف و نوشت افزار ظهر امروز در قالب جشن عاطفه ها میان دانش آموزان خانواده های نیازمند زندانی استان اردبیل توزیع شد.

این مراسم با حضور رییس کل دادگستری، مدیرکل زندان ها، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان اردبیل و جمعی از خیرین در مسجد اعظم اردبیل برگزار گردید و در سایر مراکز تابعه نیز به طور همزمان مراسم مشابهی آغاز شد.

جاماندگان اربعین به خانواده های نیازمند زندانیان کمک کنند حجت الاسلام حسین کثیرلو، رییس کل دادگستری استان اردبیل در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) و آنانی که از پیاده روی اربعین جامانده اند می خواهیم تا هزینه این سفر را در راه کمک به خانواده های نیازمند و بی سرپرست زندانیان و آزادی مددجویان معسر و آبرومند صرف کنند.

یاسر امجدی، مدیرکل زندان های استان اردبیل نیز بیان کرد: ارزش مالی بسته های نوشت افزاری بیش از یک میلیون و 800 هزار ریال بوده و این حرکت خیرخواهانه با مساعدت خیرین و نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته حمایتی میان دانش آموزان خانواده های نیازمند زندانی در اردبیل

توزیع بسته حمایتی میان دانش آموزان خانواده های نیازمند زندانی در اردبیل